Sayfalar

28 Kasım 2012 Çarşamba

Her Yerimi Yalatıyordum

Merhaba sevgili eerotikhikayeler.blogspot.com okurları benim ismim manolya anadoluda bir şehirde yaşıyorum. Hatta daha da detay vermek gerekirse Karadeniz'li sexy bir kızım. Bu anlatacağım olay bundan tam 7-8 sene önce oluyor. Ben yazları okul tatile girdiğinde yaylaya anne annemin yanına gidiyordum. Lise son sınıfta idim ve cinsel anlamda birşeyler yaşamaya yeni yeni başlamıştım. Henüz bakireydim ama sikişmeyi çok merak ediyordum ve azgınlıktan kuduruyordum. Herhangi biriyle bir ilişki yaşamaktan da çekiniyordum.
Yaylada tanıştığım ve benden çok küçük olan bir çocukla arkadaşlık kurmaya başladık zamanla çocukla sürekli olarak yakınlaşmaya başladım ona hissettirmeden bacaklarımı elletiyordum kendime dayatıyordum ve durmaksızın kendimi azdırmak için ufaklığı kullanıyordum. Bir gün onu anne annemin evine çağırdım ve bacaklarımı okşamasını istedim ne desem yapıyordu ve karşı çıkmıyordu... Hatırladığım kadarıyla o zaman orta okula gidiyor olabilir bu bahsettiğim çocuk... Sonra göğüslerimi açmasını ve yalamasını istedim beni yine kırmadı ve yalamaya başladı. Sürekli olarak kendimi okşatıyor yalatıyordum ama çocuk küçük olduğu için onunla ilişkiye girmeyi düşünmüyordum. Aradan yıllar geçti, tabi benim üstümden de bu zaman zarfında kimler geldi kimler geçti. Artık tam bir sex kölesi tam bir sex tanrıçası olmuştum... O eski halimden de eser yoktu adete sexy ve ilgi çekici bir genç kızdım. Erkek arkadaşım bir gün beni arkadaşlarıyla tanıştırdı ve arkadaşlarım diye tanıştırdığı kişilerin yanında yıllar önce kendimi yalattığım ilk cinsel deneyimlerim için kullandığım o ufaklık vardı... Şimdi büyümüştü ve beni de tanımıştı. Erkek arkadaşımın öğrenmesinden korktuğum için o gün çok fazla üstelemedim. Sonra birkaç kere daha çocuğu gördükten sonra sohbet ettim, beni unutmadığını şu anki aklı olsa beni içimden çıkmadan her gün 5 posta sikebileceğini söyledi, şok olmuştum ve terbiyesizleşme diye çıkıştım ve uzaklaşmaya çalıştım geldi ve beni tehdit etti. Eğer onu reddedersem götümdeki beni erkek arkadaşıma söyleyeceğini söyledi. Gerçekten de götümün tam yanak kısmında bir ben vardı ve bunu erkek arkadaşıma bizim ufaklık söylediğinde hiçbir açıklama yapamazdım. Mecbur kaldım ve biraz da heyecan yaşamak için yelkenleri suya indirdim. Beni arabasına bindirdi ve tepe biryere doğru götürdü. Arabada önce ağzıma verdi sonra da beni kucağına alıp sikti yıllar önce masum dil darbeleri vuran o ufaklık şimdi beni kucağında zıplatıyor ve durmaksızın pompalıyordu. Gerçekten de söylediği gibi hiç çıkmadan 5 posta gidebilecek kadar aslan gibiydi... Aradan yaklaşık 4 ay geçti ve sürekli olarak 4 aydır beni her aradığında gelip gidip beni sikiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder